سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع لاک شنی

 با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

آشنایی با انواع لاک شنی

ممکن است از انواع لاک های ژلیش، آینه ای، مات خسته شده باشید. می توانید برای تغییر در روحیات و سبک خود از لاک شنی استفاده کنید. بافت یک اصطلاح جدید برای ناخن هاست. شکا می توانید بافت های شنی را بر روی ناخن های های خود داشته باشید وحتی آن ها را بعد از اتمام کار مات یا براق کنید. زمان آن رسیده که این نمونه لاک را امتحان کنید و سبک خود را عوض کنید.

بسیاری از خانم ها برای لاک زدن ناخن های خود، خلاقیتی به کار نمیبرند. فقط برای اینکه ناخن های خود را تغییر دهند، ممکن است ناخن های خود را کمی براق ، کمی مات، کمی روشن یا تیره کنند. اما این کار همیشگی علاقه مندان مانیکور می باشد.اما یک پولیش جدید، به اسم لاک شنی توانسته است خانم ها را به سمت خود جذب کند. در این لاک از یک پولیش و پودر لاک شنی استفاده می شود.

 ?

 

آنچه برای کار با انواع لاک شنی نیاز دارید:

  • لاک ناخن با رنگ مورد نظر برای شما

  • پودر مخصوص برای لاک شنی

  • یه فویل در اندازه کوچک برای شن ها

نحوه کار با لاک شنی :

  • یک لایه از لاک را به روی ناخن بکشید.

  • تا قبل از لاک شخک شود، پودر را روی ناخن هایتان بپاشید، و به آرامی تمام قسمت لاک را پودر بریزید تا کاملا به لایه مرطوب بچسبد.

  • پودر های اصافی از لاک شنی را از ناخن خود پاک کنید.

  • و در آخر از یک تاپ کات استفاده کنید.

نحوه ی پاک کردن

برای این کار شما باید ناخن های خود را دور یک فویل آلومینیومی بپیچید. یک پنبه را در استون خیس کرده ، سپس آن را روی ناخن خود قرار دهید و همه آن را با فویل آلومینیومی بپیچانید. این کار را با هر کدام از ناخن ها انجام دهید و چند دقیقه صبر کنید. می توانید بعد از چند دقیقه ناخن هایتان را تمیز کنید.

منبع : http://www.thedailyvarnish.com/2012/11/28/diy-liquid-sand-manicure/

https://www.independent.co.uk/extras/indybest/fashion-beauty/best-nude-nail-polish-loreal-essie-barry-m-nails-inc-morgan-taylor-a6982426.html

https://www.beautyblitz.com/latest-obsession-opi-liquid-sand-and-trick-getting-it

 

 گروه انجمن و ترحمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی