سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لاک مات

لاک مات

با فروشگاه انلاین لاکی همراه باشید

در حال حاضر یکی دیگر از ترند های برتر دنیای لاک که بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری که به دنیای مد و زیبایی علاقه زیبایی علاقه دارند باعث شده به سمت این مساله بروند پدید آمدن لاکی است که جلوه خاصی به ناخن های شما میدهد و بسیار پر طرفدار واقع شده است . لاک مات یکی از پر طرفدار ترین لاک های موجود می باشد. این لاک را به راحتی می توانید از سایت ما تهیه نمایید ولی اگر لاک های های براق هم خرید اید امروز می تونید با آموزش ساده مات کردن لاک براق با ما همراه باشید.

مات کردن لاک براق با استفاده از بخار

برای مات کردن لاک با استفاده از بخار کافی است که یک رنگ از لاک های مورد علاقه خود بین لاک های برقی که داردی را انتخاب نمایید پس از انتخاب کردن وقتی که لاک را روی ناخنت های خود زدید یک ظرف که دارای آب جوش است و هنوز دارد بخار می کند را در جلوی دست خود قرار دهید و ناخن های لاک زده خود در معرض بخار آب قار دهید می بینید با گذشت چند ثانیه ناخن های شما تبدیل به مات میشودو جلوه خیلی خاص ومنحصر به فردای را به شما می دهد.

مات کردن ناخن با آرد

برای این کار کافی است شما یک رنگ مورد علاقه خود را برای زدن لاک به روی ناخن خود انتخاب نمایید پس از این کار در یک ظرف کوچیک مقدار لاک خود را ریخته این ظرف باید خیلی کوچک باشد شاید به اندازه یک سکه یا کمی  بیشتر پس از این کار مقداری آرد را به این لاک اضافه نمایید نوع آردش زیاد مهم نیست و با استفاده از خلال دندون ترکیب را به هم بزنید تا یکدست شود پس از این کار لاک آماده شده را با فرچه بروی ناخن های خود زده و از رنگ هیجان انگیز آن لذت ببرید .

مات کردن لاک با سایه چشم .

یکی دیگر از روش ها استفاده از سایه چشم می باشد  ولی اینبار کمی متفاوت تر برای اینکار سایه چشم مورد علاقه خود را که به لاک بی رنگ که دارید اضافه نمایید البته بعد از پودر کرئن سایه چشم . پس ا اینکار با فرچه خود ترکیب را مخلوط نمایید تا یکدست شود و حالا لاک مورد علاقه شما به صورت مات آمادست و شما می توانید رنگ ناخن خود را با سایه چشم خود ست نمایید.

  


 

تیم انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه انلاین لاکی