سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لاک تابستانی

با فروشگاه آنلاین لاکی همراه باشید

آشنایی با لاک تابستانی

آراسته بودن ناخن های شما یکی از ساده ترین و پر جنب و جوش ترین راه های سرگرم شدن در فصل تابستان  است. فصل تابستان زمان عالی ای برای آزمایش و طراحی انواع لاک تابستانی با بسیاری از لاک های این فصل می باشد. لاک زدن یکی از راه های مناسب برای رفع بی حوصلگی و گزینه ای مناسب برای شاداب بودن به نظر می رسد. شما می توانید با استفاده از لاک تابستانی با رنگ های مختلف، سبک های مختلف را بر روی ناخن خود پیاده سازی کنید.  در این جا چند محصول از لاک تابستانی برای شما معرفی میکنیم.

?

لاک ناخن OPI

تابستان بهترین زمان برای انتخاب لاک های پررنگ است. رنگ زرد لیمویی به طرز حیرت آوری برای انواع پوست ها مناسب است. این رنگ شاد به درخشان تر شدن روز شما کمک می کند!

?

لاک ناخن Essie  

استفاده از یک لاک با رنگ آبی گزینه ی مناسبی برای لاک تابستانی است. این لاک ناخن با رنگ آبی می تواند زیبایی ناخن های شما را چند برابر کند.

?

لاک ناخن Smith & Cult

زیبایی ناخن های خود را با لاک تابستانی و روزهای گرم تابستانی مطابقت دهید. روشنایی خورشید ناخن های شما را چندین برابر چشم نواز میکند. این لاک تابستانی به صورت لاک ژل براق و صاف عرضه می شود.

?

لاک ناخن مارک جاکوبز

مدت هاست که لاک ها با مشخصه ی تطبیق پوست خریداری و عرضه میشود. اما این مدل لاک تابستانی برای هر نوع پوستی مناسب است. رنگ دارچینی- کاراملی این لاک بهترین گزینه برای شما است.

?

ناخن هایی با شکل بادام

ناخن های مربعی ، بیضی  مدل های عالی ای هستند. اما بهترین مدل امسال ناخن هایی بادامی شکل هستند، که کمی از ناخن های بیضی شکل باریک ترند. این مدل ناخن برای انواع لاک تابستانی مناسب است.

?

استیکرهای مخصوص روی ناخن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که روی ناخن های خود طراحی کنید؟ به جای اینکه لاک بزنید، می توانید از استیکر های ناخن استفاده کنید.

?

گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی