سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محلول ضدقارچ ناخن

?

  

ضدقارچ ناخن چیست

این ضد قارچ حاوی ماده ای به نام آمورولفین است. این داروی ضد قارچ با دخالت در غشای سلولی ناخن قارچ ها و مخمرها را از بین می برد. آمورولفین سوراخی در غشای سلول های قارچی ایجاد می کند و از این طریق در مواد تشکیل دهنده اصلی سلولهای قارچی نشت کنند ، که قارچ ها را از بین می برد و در نهایت عفونت را پاک می کند. نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به این صورت است که لاک ضد قارچ روی ناخن های آلوده پولیش می شود. همچنین این لاک در برابر صابون و آب مقاوم است و روی ناخن ها می ماند و از این طریق داروی ضد قارچ میتواند از طریق ناخن به سطح آن نفوذ کرده و عفونت ها را از بین ببرد.

?

 

چگونه میتوان از لاک ضد قارچ استفاده کرد؟

  • از این لاک باید یک یا دوبار در طول هفته بر روی ناخن ها استفاده شود. آن را روی پوست اطراف ناخن بمالید.
  • نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به این صورت است که برای ناخن های که عفونت قارچی دارند استفاده می شود. قبل از استفاده از لاک ضد قارچ ، مناطق آسیب دیده ناخن ، از جمله سطح ناخن ، با استفاده از سوهان یک بار مصرف ناخن ها را سوهان کنید و توجه داشته باشید، بعد از انجام این کار سوهان ناخن را دور بیندازید و از آن برای ناخن های سالم استفاده نکنید. زیرا این کار باعث گسترش عفونت می شود. سپس سطح ناخن ها را با استفاده از الکل یکبار مصرف تمیز کنید.
  • سپس لاک ضد قارچ ها را بر روی ناخن های آلوده استفاده کنید. نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن باید به صورت صحیح انجام شود. توجه داشته باشید قبل از قرار دادن قلم مو سر بطری را تمیز کنید و بعد از کار محکم بطری را ببندید.
  • نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن باید طبق روال انجام شود. مهم است این درمان را ادامه دهید تا به صورت کامل عفونت ناخن شما از بین برود. در غیر این صورت ، دوباره ناخن عفونت می کند.

در مورد نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن و استفاده از آن چه چیزی مهم است

  • نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن به این صورت است که لاک ضد قارچ فقط باید روی ناخن های آلوده استفاده شود.
  • میتوانید از لاک ناخن روی ناخن هایی که ضد قارچ زدید را استفاده کنید، اما حداقل 10 دقیقه بعد از استفاده از ضد قارچ از این مواد استفاده نکنید. هر موقع که نیاز به استفاده از ضد قارچ دارید، ابتدا باید هر گونه لاکی که روی ناخن زده اید را پاک کنید و طبق متن بالا، روال ضد قارچ را اعمال کنید. توجه داشته باشید که نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن باید به صورت صحیح استفاده شود. در صورت استفاده صحیح و مرتب دیگر ناخن های شما سالم می مانند.
  • توجه داشته باشید که ناخن های مصنوعی را روی ناخن های که ضد قارچ زدید استفاده نکنید.
  • اگر هنگام استفاده از ضد قارچ نیاز به کار با حلال های ارگانیک دارید (مانند رقیق کننده ها ، الکل و غیره) ، برای محافظت از باید از یک دستکش غیر قابل نفوذ استفاده کنید. به نحوه عملکرد ضد قارچ در کاشت ناخن روی برچسب محصول دقت کنید.

 

تهیه شده توسط گروه انجمن و ترجمه مقالات فروشگاه آنلاین لاکی

 

?